پوست تیره در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در دیالیز

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پوست تیره در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در دیالیز

 

پوست تیره در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در دیالیز

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که در دیالیز توصیه می شود ممکن است برخی از تغییرات ناخوشایند در پوست خود اطلاع، و تیره پوست یکی از آنها است. وقتی پوست تیره تر، شدن خود و اعضای خانواده شان مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است احساس ترس. گزینه درمانی دیگر وجود دارد می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که دیالیز هستند کمک کند؟

پوست تیره است به احتمال زیاد با سموم در بدن همراه است. کلیه ما پردازش زباله عضو ما، آنها فیلتر کردن و از بین بردن آنها. زمانی که کلیه ها به درستی کار نمی کند، مواد سمی در بدن است. بسیاری از موارد گزارش شده از تغییر رنگ پوست و یا پوست تیره، اتفاق می افتد به افراد مبتلا به مرحله آخر نارسایی کلیه. یکی از علت تغییر رنگ پوست مربوط به رنگدانه به نام urochromes که در پوست باقی می ماند. به طور معمول این توسط کلیه های سالم دفع می شود.

دیالیز فرایند مصنوعی از بین بردن مواد سمی است، اما خود را به عنوان نزدیک به خوبی به عنوان یک کلیه واقعی است. کلیه ما با این نسخهها کار 24 ساعت در روز، مردم احتمالا 4 تا 8 بار در روز برای از بین بردن مواد سمی ادرار. در حالی که دیالیز تنها اتفاق می افتد 2 تا 6 ساعت در هر روز دیگر. دیالیز هرگز چه خواهد شد کلیه می تواند.

به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه که در دیالیز هستند، اگر شما هنوز هم برخی ادرار خاص، ما در اینجا می خواهم به شما توصیه می به Osmotherapy طب میکرو چینی است که معمولا در چین استفاده می شود. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، پس از خواندن مقدمه Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در چین، به شما خواهد شد هدف نهایی این درمان برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، که متفاوت است از هر گونه درمان های دیگر شما گرفتن و گرفته اند. تا زمانی که کلیه ها را نجات داد، فرکانس دیالیز خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.

علاوه بر پوست تیره، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز ممکن است برخی از عوارض ناشی از دیالیز تجربه، مانند افت فشار خون، سردرد، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی، مشکلات خواب، و غیره آنها باید به یاد داشته باشید که آنها به احتمال زیاد و آنها حق دارند خداحافظی به دیالیز.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.